Monday, December 21, 2009

aQ BeNCi KaMu..

Aku benci Kamu,
Kamu slalu buat Aku tersenyum.
Tapi aku tahu senyuman itu tak akan lama..

Aku benci Kamu,
Kamu slalu di ingatan-ku.
Walau ku-tahu Aku tak mungkin dalam ingatan-mu..

Aku benci Kamu,
Kata-kata-mu masih ada dalam hati-ku
Entah bagi Kamu itu cuma kata-kata yang tiada makna..

Aku benci diri-ku
Kerna Aku seperti mencintai diri-mu
Melebihi cinta-ku pada Tuhan-ku..
Merindui Kamu
Melebihi rindu-ku pada Rasul-ku..
Menyayangi Kamu
Melebihi sayang-ku pada Ayah & Bonda-ku..
Menghargai Kamu
Melebihi penghargaan-ku pada orang-orang yang harus Aku hargai..

Siapa Kamu?

Aku ingin mencari CiNTa Tuhan-ku bersama Kamu..
Aku ingin merindui Nabi & Rasul-ku disamping-mu..
Aku ingin kembali menyemai kasih sayang untuk Ayah & Bonda-ku,
Juga untuk Ayah & Bonda-mu..
Aku ingin kembali menghargai semua di sisi-ku..
Aku ingin hidup bahagia bersama Kamu..

Aku ingin tahu,
Siapa Kamu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...