Monday, September 28, 2009

SaLaM aiDiLFiTRi..(^_^)

Buat semua sahabat2 yang sudi baca blog saya yang serba kekurangan ni, saya nak ucap 'Selamat Hari Raya Aidilfitri, mohon maaf atas segala kekhilafan'.

Tiada sebarang gambar untuk dilampirkan di sini; kerana saya yakin saya adalah salah satu dari golongan yg minor menyambut raya tanpa kamera (huhu.. sedih kamera rosak). Selain dari kamera yang rosak, sebenarnya x ada kenangan manis utk di kongsi. Kalau ada pun, biarlah kenangan tu duk diam dalam hati.. ('_')

Sesungguhnya sambutan raya tahun ni adalah sangat x best. Semua serba x kena. Mungkin segala ketaksempurnaan dlm persiapan menyambut raya adalah teguran dr Allah yg maha kuasa; supaya saya x berlebih2 menyambut raya.

Akhir kata;
"SaLaM aiDiLFiTRi;
MoHoN MaaF ZaHiR & BaTiN"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...